Ohjeet
Nämä ohjeet auttavat sinua antamaan käyttöoikeudet eri mainostyökaluihin ja analytiikkatyökaluihin. Nämä kannattaa tehdä itse, jotta kaikkien työkalujen oikeudet säilyvät sinulla / yritykselläsi. Mainoskumppanisi voi auttaa sinua tekemään nämä, mutta tehkää nämä aina sinun tai yrityksen tunnuksilla.
Google Ads käyttöoikeuden antaminen (2025)
Google Ads käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Google Ads -tiliin tarvitaan? Kun annat digimarkkinointikumppanillesi pääsyn…
Google Analytics käyttöoikeuden antaminen (2025)
Google Analytics käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi tarvitset jakaa käyttöoikeuden Google Analyticsiin? Kun annat käyttöoikeuden Google…
Google Search Console käyttöoikeuden antaminen (2025)
Google Search Console käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Google Search Consoleen tarvitaan? Google Search Console…
Google Tag Manager käyttöoikeuden antaminen (2025)
Google Tag Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Tag Manageriin tarvitaan? Google Tag Managerissa hallitaan…
Hakukoneoptimointi 101
Hakukoneoptimointi 101: Mikä se on ja miten se voi nostaa verkkosivusi näkyvyyttä? Hakukoneoptimointi, tai SEO,…
Käyttöoikeus Linkedin Manageriin 2025
LinkedIn Business Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus LinkedIniin tarvitaan? Digikumppani voi hallita LinkedIn-mainontaa, kohderyhmiä…
Käyttöoikeus Meta Business Manageriin 2025
Meta Business Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Metaan tarvitaan? Meta Business Managerissa hallitaan Facebook-…
