Hakukoneoptimointi 101

Hakukoneoptimointi 101: Mikä se on ja miten se voi nostaa verkkosivusi näkyvyyttä? Hakukoneoptimointi, tai SEO, on digitaalisen markkinoinnin kulmakivi, joka voi merkittävästi parantaa verkkosivusi näkyvyyttä. Kun käyttäjät etsivät tietoa tai palveluja verkossa, he usein klikkaavat vain ensimmäisiä hakutuloksia. Tämän vuoksi ymmärrys hakukoneoptimoinnin perusperiaatteista on elintärkeää. Mikä hakukoneoptimoinnissa sitten on olennaista? Kyse on sivuston optimoinnista, jotta […]

Hakukoneoptimointi 101 Read More »

Google Analytics käyttöoikeuden antaminen (2025)

Google Analytics käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi tarvitset jakaa käyttöoikeuden Google Analyticsiin? Kun annat käyttöoikeuden Google Analytics -tiliisi, digimarkkinointikumppanisi pääsee tarkastelemaan verkkosivustosi kävijätietoja, mittaamaan kampanjoiden tuloksia ja kehittämään hakukoneoptimointia. Oikeuksien antaminen ei vaaranna tiliäsi, kun ne tehdään oikein ja rajatulla tasolla. Vaiheittainen ohje: Näin annat käyttöoikeuden Google Analyticsiin 1. Kirjaudu sisään Google Analyticsiin 2. Avaa Järjestelmänvalvoja

Google Analytics käyttöoikeuden antaminen (2025) Read More »

Google Search Console käyttöoikeuden antaminen (2025)

Google Search Console käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Google Search Consoleen tarvitaan? Google Search Console näyttää, miten verkkosivusi näkyy Googlessa. Käyttöoikeuden avulla markkinointikumppanisi voi: Näin annat käyttöoikeuden Google Search Consoleen 1. Mene Search Consoleen 2. Valitse verkkosivusi omaisuus 3. Avaa Asetukset 4. Käyttäjien hallinta 5. Lisää uusi käyttäjä 6. Valitse käyttöoikeustaso 7. Tallenna ja varmista

Google Search Console käyttöoikeuden antaminen (2025) Read More »

Google Tag Manager käyttöoikeuden antaminen (2025)

Google Tag Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Tag Manageriin tarvitaan? Google Tag Managerissa hallitaan seurantakoodeja (Analytics, Meta-pikseli, LinkedIn-tagit). Oikeuksien avulla kumppanisi voi asentaa ja hallita näitä puolestasi ilman, että tarvitsee muokata verkkosivujasi suoraan. Vaiheittainen ohje: Näin annat käyttöoikeuden Google Tag Manageriin 1. Mene Tag Manageriin 2. Valitse oikea tili 3. Käyttäjien hallinta 4. Lisää

Google Tag Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Read More »

Meta Business Manager (Facebook & Instagram) käyttöoikeuden antaminen (2025)

Meta Business Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Metaan tarvitaan? Meta Business Managerissa hallitaan Facebook- ja Instagram-sivuja, mainostilejä ja pikseleitä. Digimainoskumppani tarvitsee oikeudet voidakseen luoda ja seurata mainoksia tehokkaasti. Vaiheittainen ohje 1. Mene Meta Business Manageriin 2. Avaa Asetukset 3. Käyttäjien hallinta 4. Syötä sähköpostiosoite 5. Valitse käyttöoikeudet 6. Määritä resurssit Valitse mihin kumppani saa

Meta Business Manager (Facebook & Instagram) käyttöoikeuden antaminen (2025) Read More »

LinkedIn Business Manager käyttöoikeuden antaminen (2025)

LinkedIn Business Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus LinkedIniin tarvitaan? Digikumppani voi hallita LinkedIn-mainontaa, kohderyhmiä ja yrityssivun näkyvyyttä puolestasi. LinkedIn Vaiheittainen ohje 1. Mene LinkedIn Business Manageriin 2. Luo Business Manager tili Tilin luominen on helppoa, lisää vain yrityksen nimi ja logo. 3. Käyttäjien hallinta 4. Anna sähköpostiosoite 5. Vahvistus Näet ruudulla vahvistuksen. Kutsutun tulee

LinkedIn Business Manager käyttöoikeuden antaminen (2025) Read More »

Google Ads käyttöoikeuden antaminen (2025)

Google Ads käyttöoikeuden antaminen (2025) Miksi käyttöoikeus Google Ads -tiliin tarvitaan? Kun annat digimarkkinointikumppanillesi pääsyn Google Ads -tiliisi, hän voi: 👉 Oikeuden antaminen ei vaaranna tiliäsi, kun se tehdään oikein ja vain tarvittavalla tasolla. Vaiheittainen ohje: Näin annat käyttöoikeuden Google Ads -tiliin 1. Mene Google Adsiin 2. Avaa Tiliasetukset 3. Käyttäjien hallinta 4. Lisää uusi

Google Ads käyttöoikeuden antaminen (2025) Read More »

Scroll to Top